HR-assistance

– f.eks. ferieregnskab, refusion og godtgørelser

FERIEREGNSKAB

DanAccount får mange henvendelser om ferieregnskab. Tit har små og mellemstore virksomheder ikke ressourcer til konstant at ajourføre viden om nyeste regler, og mange har også udfordringer med at få manuelle ferietavler registreret i det elektroniske lønsystem. Vi vejleder om den danske ferielov, og vi administrerer ferieregnskab og andet fravær.

REFUSIONSANSØGNINGER

I forbindelse med sygdom og barsel hjælper vi med refusionsansøgninger og vejleder om Barselsloven, og i forbindelse med godtgørelse af befordring og diæter leverer vi de relevante formularer.

GODTGØRELSER

Vi yder ikke juridisk rådgivning i forbindelse med ansættelseskontrakter, skriftlige advarsler og opsigelser, men kan altid henvise til en af vores samarbejdspartnere som vi kan stå inde for. Dog hjælper vi gerne med vejledning om Ansættelsesbevisloven, ajourføring af stamarkiver med medarbejdernes kontrakter, lønregnskaber og øvrig dokumentation – og vi vejleder om udlevering/aflevering af mobil, PC og bil ved ansættelse/fratrædelse.

Kontakt en af vores 2 partnere for at komme i kontakt med os, og aftalt et gratis og uforpligtende møde/conference call, hvor vi afdækker forventninger og behov:

Martin T. Bruun / martin@danaccount.dk / (+45) 40 15 52 23
Semir Sirbubalo / semir@danaccount.dk / (+45) 30 74 74 54