Ledelsesrapportering

– sikrer overblik og dokumentation

Hvorfor?

Ledelsesrapporter er linket mellem de operationelle økonomiservices, lønkørsler, den løbende bogføring og virksomhedens samlede økonomisystem.

Med de relevante rapporter og systematikker bliver økonomisystemet et ledelsesværktøj, der både sikrer den nødvendige dokumentation og danner grundlag for strategiske beslutninger.

Tilpasset løsning

Aftaler om rapportering udarbejdes individuelt efter behov.
Vi tilbyder eksempelvis:

✓✓ En rapport om gennemgang af virksomhedens procedurer og kvalitet
✓✓ En rapport om forslag til etablering af nye regnskabsrutiner eller lønafstemninger
✓✓ En likviditetsanalyse
✓✓ En rapport om en specifik afdeling i virksomheden
✓✓ Nøgletalsanalyse
✓✓ Benchmarking mod branchen
✓✓ En rapport med månedstal og dertil kommentarer på regnskabsposterne
✓✓ Ferieregnskab og skyldige feriepenge

Alle rapporter leveres som mail, med aftalt frekvens og i et aftalt filformat, som matcher kundens behov.

Giv os et kald

Udover rapportering tilbyder DanAccount økonomisk og ledelsesmæssig rådgivning samt løbende sparring.